Banner

Reklamacije za izdelke z garancijo

Uveljavljanje reklamacije za izdelke z garancijo

Ste kupili izdelek z garancijo, ki več ne deluje brezhibno? Obveščamo vas, da je reklamacijo možno uveljavljati neposredno iz svojega doma.


Pri izdelkih za katere želite popravilo in so v garanciji ter vse izdelke v garanciji v vrednosti več kot 30 €, ki ne delujejo, kontaktirajte našo službo za pomoč kupcem – Infofon – na telefonski številki: 01 888 92 72, preko e-pošte ali preko obrazca tukaj.


Sodelavci Infofona vas bodo usmerili glede vašega reklamacijskega postopka. S servisnim partnerjem se boste nato dogovorili glede nadaljnjih postopkov reševanja vaše reklamacije.

Za uveljavljanje garancije potrebujete originalni račun.


Za izdelke v vrednosti do 30 € vam vrnemo kupnino.


Če je izdelek v garanciji proizvajalca ter ne deluje oz. je pokvarjen in je vrednost izdelka do 30 €, ga lahko prinesete v trgovino in vam bomo vrnili kupnino na Lidlovo vrednostno kartico ali gotovino.


Kontaktirajte Infofon in uredite popravilo hitro, enostavno in brez poti v trgovino.