Lidl Slovenija | Preprosto več za vas
The browser is not supported
To display the website correctly, please use one of the following browsers.CautionPlease update your browser, if you proceed with this browser, your shopping experience might not be successful!
Banner

Reklamacije za izdelke z garancijo

Uveljavljanje reklamacije za izdelke z garancijo

Ste kupili izdelek z garancijo, ki več ne deluje brezhibno? Obveščamo vas, da je reklamacijo možno uveljavljati neposredno iz svojega doma.


Pri izdelkih za katere želite popravilo in so v garanciji ter vse izdelke v garanciji v vrednosti več kot 30 €, ki ne delujejo, kontaktirajte našo službo za pomoč kupcem – Infofon – na telefonski številki: 01 888 92 72, preko e-pošte ali preko obrazca tukaj.


Sodelavci Infofona vas bodo usmerili glede vašega reklamacijskega postopka. S servisnim partnerjem se boste nato dogovorili glede nadaljnjih postopkov reševanja vaše reklamacije.

Za uveljavljanje garancije potrebujete originalni račun.


Za izdelke v vrednosti do 30 € vam vrnemo kupnino.


Če je izdelek v garanciji proizvajalca ter ne deluje oz. je pokvarjen in je vrednost izdelka do 30 €, ga lahko prinesete v trgovino in vam bomo vrnili kupnino na Lidlovo vrednostno kartico ali gotovino.


Kontaktirajte Infofon in uredite popravilo hitro, enostavno in brez poti v trgovino.