Informacije o varstvu podatkov v okviru storitve Lidl Plus

Stanje: oktober 2024

Različica: 2.0



Vsebina


1. Pregled

2. Kontaktni podatki upravljavca podatkov in pooblaščene osebe za varstvo podatkov

3. Nameni obdelave, pravne podlage in uporabniki

3.1 Registracija v storitev Lidl Plus in upravljanje računa

3.2 Obiski poslovalnic

3.3 Določitev vaših interesov glede izdelkov in prilagojen pristop k oglaševanju

3.4 Optimizacija oglaševalskih ukrepov, mreže poslovalnic in zasnove poslovalnic

3.5 Google reCaptcha

3.6 Nagradne igre

3.7 Klikni in prevzemi – funkcija rezervacije

3.8 Partnerske ugodnosti

3.9 E-mobilnost

3.10 Lidl Pay

4. Katerim drugim uporabnikom posredujemo vaše osebne podatke?

4.1 Pregled

4.2 Posredovanje podatkov v skupini Lidl

4.3 Prenos uporabnikom v tretjih državah

5. Kako dolgo hranimo vaše osebne podatke?

6. Katere pravice imate v zvezi z obdelavo vaših podatkov?

1. Pregled

Lidl Plus je program zvestobe (v nadaljnjem besedilu: „storitev“ ali „Lidl Plus“), v okviru katerega vam skupina Lidl in izbrani sodelujoči partnerji zagotavljajo ponudbe in akcije, prilagojene vašim interesom.


Storitev Lidl Plus lahko uporabljate tako, da se registrirate v izbranih spletnih storitvah skupine Lidl (v nadaljnjem besedilu: „spletne storitve“, npr. spletne trgovine, storitev „klikni in prevzemi“, aplikacije itd.). Upoštevajte, da so nekatere funkcije na voljo samo prek aplikacije Lidl. Tako se morate na primer na blagajni identificirati z aplikacijo Lidl, da se vaši nakupi v poslovalnicah Lidl pripišejo vašemu profilu v storitvi Lidl Plus.

2. Kontaktni podatki upravljavca podatkov in pooblaščene osebe za varstvo podatkov

Če v nadaljevanju ni navedeno drugače, je komanditna družba Lidl Stiftung & Co. KG, Stiftsbergstraße 1, 74172 Neckarsulm („Lidl Stiftung“, „mi“, „nas“), odgovorna za obdelavo vaših podatkov v okviru storitve Lidl Plus.


Pooblaščeno osebo za varstvo podatkov komanditne družbe Lidl lahko kontaktirate na zgoraj navedenem poštnem naslovu ali elektronskem naslovu infofon@lidl.si .



3. Nameni obdelave, pravne podlage in uporabniki

3.1 Registracija v storitev Lidl Plus in upravljanje računa


Nameni obdelave podatkov/pravne podlage

Po opravljeni registraciji lahko z istim uporabniškim imenom in geslom uporabljate storitev Lidl Plus v vseh povezanih spletnih storitvah ter v računu Lidl Plus dostopate do svojih osnovnih podatkov, zgodovine nakupov in uporabljenih funkcij storitve Lidl Plus.


Pri registraciji v storitev Lidl Plus se obdelujejo naslednji podatki:

  • ime,
  • datum rojstva,
  • naslov elektronske pošte,
  • številka mobilnega telefona,
  • geslo,
  • nagovor (izbirno),
  • spol (izbirno).

Vaš datum rojstva potrebujemo, ker je za sodelovanje v storitvi Lidl Plus potrebna starost najmanj 18 let (glejte točko 2 pogojev sodelovanja), pri nekaterih izdelkih (npr. alkoholnih pijačah) pa je treba upoštevati starostne omejitve v skladu s predpisi o zaščiti otrok in mladoletnikov.


V svoj račun Lidl Plus lahko po želji vpišete tudi svoj naslov in priimek. Vendar pa bodo ti podatki pri določenih funkcijah obvezni.


Če ste se v storitev Lidl Plus registrirali v aplikaciji Lidl, bomo obdelali tudi poslovalnico, ki ste jo izbrali tam. Poleg zgoraj navedenih podatkov od spletne storitve, ki jo uporabljate (če je na voljo), prejmemo informacije o tam shranjenih načinih plačila ter o zgodovini vaših nakupov in naročil. Do teh podatkov lahko dostopate v svojem računu Lidl Plus. V informacijah o varstvu podatkov v spletnih storitvah boste našli podatke o tem, katere spletne storitve posredujejo zgodovino vaših plačil v vaš račun Lidl Plus.


Podatke, zbrane med registracijo, obdelujemo zlasti za naslednje namene:


  • komunikacijo z vami,
  • zagotavljanje vaše identitete kot imetnika računa (npr. pri ponastavitvi gesla),
  • jasno dodelitev vašega nakupnega in uporabniškega vedenja vašemu profilu stranke,
  • vaš naslov e-pošte uporabljamo tudi za pošiljanje obvestila o dostopu do vašega računa prek nove naprave.


Za zavarovanje postopka registracije/prijave se obdelujejo naslednji podatki:


  • naslov e-pošte ali številka mobilnega telefona,
  • naslov IP,
  • premikanje miške,
  • trajanje obiska strani za registracijo,
  • spletni identifikatorji, kot je ID naprave,
  • podatki o brskalniku (ime in različica brskalnika),
  • ime in različica operacijskega sistema naprave, v kateri je nameščen brskalnik,
  • omrežna lokacija vaše naprave ob prijavi,
  • datum in čas poskusa registracije/prijave,
  • informacije o tem, ali so bili poskusi registracije/prijave uspešni.

Če želite uporabljati našo plačilno storitev Lidl Pay (glejte točko 3.10 v nadaljevanju), bo z vašim soglasjem v postopek prijave vključena tako imenovana „dvofaktorska avtentikacija“. Ko se prijavite v svoj račun Lidl Plus, bo na vašo številko mobilnega telefona ali elektronski naslov, registriran pri nas, poslana koda za preverjanje. To zagotavlja, da imate dostop do svojega računa samo vi, tudi če je vaše geslo znano tretjim osebam. Dvofaktorsko avtentikacijo lahko kadar koli deaktivirate prek naše službe za pomoč strankam. V tem primeru ne boste mogli več uporabljati storitve Lidl Pay.


Pravna podlaga za zgoraj navedeno obdelavo podatkov je člen 6(1)(b) in (f) Splošne uredbe o varstvu podatkov, tj. vaše podatke obdelujemo, da vam lahko zagotovimo naše storitve v skladu s pogodbo. Naš zakoniti interes izhaja iz zgoraj opisanih namenov obdelave podatkov.


Prejemniki/kategorije prejemnikov

Ko se kot uporabnik storitve Lidl Plus prijavite v spletne storitve, podatke, ki so potrebni za zagotavljanje naročene storitve, posredujemo ustreznemu ponudniku spletne storitve. Glede na storitev so to:

  • preverjeni podatki za prijavo (npr. naslov e-pošte, geslo, številka mobilnega telefona),
  • osnovni podatki (npr. ime in priimek, naslov, datum rojstva),
  • shranjeni načini plačila,
  • podatki, shranjeni v razdelku „O meni“.

Vaše osnovne podatke posredujemo tudi tistim družbam skupine Lidl, s katerimi navežete stik v okviru poizvedb o storitvah za stranke.

3.2 Obiski poslovalnic


Nameni obdelave podatkov/pravne podlage

Če uporabljate storitev Lidl Plus, se lahko ob obisku poslovalnice identificirate na blagajni. V tem primeru zbiramo naslednje podatke:

  • poslovalnica, ki ste jo obiskali,
  • izdelki, ki ste jih kupili ali vrnili, glede na vrsto, količino in ceno,
  • kuponi in kavcijski kuponi, ki ste jih unovčili,
  • skupni znesek nakupa na računu,
  • čas plačila in uporabljeno plačilno sredstvo.

Pravna podlaga za to je člen 6(1)(b) Splošne uredbe o varstvu podatkov, tj. zgoraj navedene podatke obdelujemo na podlagi pogodbenega razmerja med vami in nami.


Da bi preprečili gospodarsko škodo družbam skupine Lidl, analiziramo vaše nakupno vedenje za namene preprečevanja goljufij. Predvsem analiziramo, ali in kako pogosto so izdelki vrnjeni. Pravna podlaga za to je člen 6(1)(f) Splošne uredbe o varstvu podatkov. Naš zakoniti interes izhaja iz zgoraj opisanih namenov obdelave.


V primeru odpoklica izdelka preverimo, ali ste zadevni izdelek kupili, da vas lahko obvestimo o odpoklicu. Ta obdelava se izvaja zaradi varovanja vašega zdravja (člen 6(1)(d) Splošne uredbe o varstvu podatkov) in našega zakonitega interesa, da vas obveščamo o morebitnih odpoklicih izdelkov (člen 6(1)(f) Splošne uredbe o varstvu podatkov).

3.3 Določitev vaših interesov glede izdelkov in prilagojen pristop k oglaševanju


Nameni obdelave podatkov/pravne podlage

V okviru storitve Lidl Plus ugotavljamo, kateri izdelki, akcije in storitve bi vas lahko zanimali in bili za vas pomembni. To delamo zlasti na podlagi naslednjih podatkov:


  • nakupov v poslovalnicah (npr. izdelki, ki ste jih kupili ali vrnili, glede na vrsto, količino in ceno),
  • demografskih podatkov (npr. starost, spol, kraj bivanja),
  • podatkov, shranjenih v računu Lidl Plus,
  • podatkov o življenjskih okoliščinah in interesih, shranjeni v razdelku „O meni“,
  • aktiviranih in/ali unovčenih kuponih,
  • sodelovanja v nagradnih igrah in akcijah,
  • rezervacij,
  • uporabe partnerskih ponudb, opisanih v točki 3.9 (npr. čas, količina, lokacija),
  • uporabljene funkcije storitve Lidl Plus,
  • uporabe naše plačilne storitve Lidl Pay.
  • Poleg tega se za ugotavljanje vaših interesov obdelujejo naslednje informacije iz spletnih storitev:
  • podatki o uporabi aplikacije Lidl, npr.
  • obiskani deli aplikacije,
  • ogledani izdelki,
  • različica operacijskega sistema,
  • identifikacija naprave,
  • sistemski jezik in izbrana država,
  • uporabljena različica aplikacije Lidl,
  • podatki o sledenju, npr.
  • oglaševalski identifikatorji (iOS-IDFA, oglaševalski ID za Android ali Huawei ID, naslov e-pošte, naslov, številka mobilnega telefona),
  • naslov IP/MAC,
  • glava HTTP,
  • prstni odtis končne naprave,
  • podatki o uporabi aplikacij in spletnih mest (kliknjene povezave, obiskana področja, trajanje in pogostost uporabe, število klikov in premikanj),
  • žetoni aplikacije in dogodkov,
  • informacije iz spletnih storitev družb skupine Lidl, npr.
  • kupljeni/rezervirani izdelki v spletnih storitvah glede na vrsto, količino in ceno,
  • znesek na računu in čas postopka plačila,
  • uporabljeno plačilno sredstvo,
  • izbrani način dostave,
  • sodelovanje v anketah in nagradnih igrah,
  • izdelki, shranjeni v nakupovalni košarici,
  • pogostost postopkov nakupa,
  • podatki o spletnem sledenju spletnih storitev,
  • vaše vedenje pri uporabi v zvezi s tržnim komuniciranjem spletnih storitev, npr.
  • čas odpiranja novic
  • kliknjene povezave ali področja,
  • trajanje in pogostost uporabe.

Za ugotavljanje vaših interesov uporabljamo matematično-statistične metode. V ta namen vaše osebne podatke primerjamo tudi s podatki drugih strank. Na podlagi te primerjave lahko sklepamo, kateri izdelki in akcije so pomembni za stranke s podobnimi interesi.


Te podatke uporabljamo za prikazovanje prilagojenega oglaševanja, ki je prilagojeno vašim interesom, vam in drugim strankam v spletnih storitvah ter za zagotavljanje najboljših možnih individualnih ponudb in akcij popustov. Glede na te intereseboste prejeli prilagojene informacije o izdelkih, akcijah, nagradnih igrah, novih storitvah, anketah med strankami in novostih iz pretočnih ponudb in ponudb poslovalnic. Te informacije uporabljamo tudi za optimizacijo programa Lidl Plus.


Pravna podlaga za to je člen 6(1)(b) Splošne uredbe o varstvu podatkov, tj. zgoraj navedene podatke obdelujemo na podlagi pogodbenega razmerja med vami in nami.


Prejemniki/kategorije prejemnikov

Poleg tega lahko podatke, opisane v tem odstavku, posredujemo drugim družbam skupine Lidl ali drugim tretjim osebam, če za to obstaja pravna podlaga (zlasti vaša privolitev v uporabo tehnologij sledenja v naših spletnih storitvah).

3.4 Optimizacija oglaševalskih ukrepov, mreže poslovalnic in zasnove poslovalnic


Nameni obdelave podatkov/pravne podlage

Če nam v postopku registracije ali pozneje v računu Lidl Plus posredujete svoj naslov, ga bomo uporabili za optimizacijo oglaševalskih ukrepov (npr. razdeljevanje letakov, plakatno oglaševanje) in optimizacijo mreže poslovalnic.


Ti podatki se obdelujejo na podlagi našega zakonitega interesa za optimizacijo prodajnih kanalov (člen 6(1)(f) Splošne uredbe o varstvu podatkov).

3.5 Google reCaptcha


Nameni obdelave podatkov/pravne podlage

Google reCaptcha uporabljamo za zaščito postopka registracije/prijave pred napadi ali zlorabami s strani samodejnih programov (tako imenovanih botov). Boti se na primer uporabljajo za poskuse pridobivanja gesel za račune strank ali za omejevanje funkcionalnosti spletnega mesta s prenosi množičnih podatkov.


Google reCaptcha določi, ali interakcijo s spletnim mestom izvaja človeški uporabnik ali bot. V ta namen se analizira vedenje pri uporabi (čas uporabe strani ali premikanje z miško), Google pa prebere naslov IP in preveri, ali je v preteklosti pripadal botu. Če je naslov IP že pripadal botu, nam Google posreduje to informacijo. Te naslove IP nato shranimo za obrambo pred prihodnjimi napadi. Ta analiza se začne samodejno, takoj ko odprete stran za registracijo.


Pravna podlaga za to obdelavo podatkov je člen 6(1)(1)(f) Splošne uredbe o varstvu podatkov. Naš zakoniti interes izhaja iz zgoraj navedenih namenov obdelave.


Prejemniki/kategorije prejemnikov

Pri uporabi storitve Google reCaptcha zgoraj navedene podatke za zagotavljanje storitve obdeluje tudi družba Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, California 94043, USA. Na obdelavo in uporabo podatkov s strani družbe Google nimamo vpliva. Dodatne informacije o obdelavi podatkov s strani Googla so na voljo na povezavi: https://policies.google.com/privacy.

3.6 Nagradne igre


Nameni obdelave podatkov/pravne podlage

Kot uporabnik storitve Lidl Plus lahko sodelujete v različnih nagradnih igrah. Če v posamezni nagradni igri ni določeno drugače, bodo vaši podatki obdelani v okviru vašega sodelovanja v nagradni igri za namen izvedbe nagradne igre (npr. določitev zmagovalca, obveščanje zmagovalca, pošiljanje nagrade) in za ugotavljanje vaših interesov, kot je opisano v točki 3.3.


Pravna podlaga za to je člen 6(1)(b) Splošne uredbe o varstvu podatkov, tj. zgoraj navedene podatke obdelujemo na podlagi pogodbenega razmerja med vami in nami.


Prejemniki/kategorije prejemnikov

Poleg zgoraj omenjenega ugotavljanja vaših interesov in pristopa k prilagojenemu oglaševanju bodo vaši podatki posredovani družbam skupine Lidl ali tretjim osebam le, če je to potrebno za izvedbo nagradne igre (npr. pošiljanje nagrade prek logističnega podjetja).

3.7 Klikni in prevzemi – funkcija rezervacije


Nameni obdelave podatkov/pravne podlage

Če izdelke rezervirate prek storitve Lidl Plus in jih pozneje kupite v poslovalnici, te podatke obdelujemo, da bi vam omogočili poznejši nakup v poslovalnici Lidl,

prikazali zgodovino rezervacij, vam zagotovili posebne ponudbe, prilagojene vašim željam in interesom, ter sodelovanje v akcijah.

Pravna podlaga za to je člen 6(1)(b) Splošne uredbe o varstvu podatkov, tj. zgoraj navedene podatke obdelujemo na podlagi pogodbenega razmerja med vami in nami.


Prejemniki/kategorije prejemnikov

Seznam rezerviranih izdelkov in številko vašega naročila pošljemo ustrezni družbi skupine Lidl. Družba Lidl te podatke uporabi na lastno odgovornost za nadaljnjo obdelavo kupoprodajne pogodbe.

3.8 Partnerske ugodnosti


Nameni obdelave podatkov/pravne podlage

Storitev Lidl Plus vam omogoča, da izkoristite ugodnejše ponudbe izbranih partnerjev. Za nekatere od teh ponudb se morate s svojo digitalno kartico stranke identificirati kot stranka Lidl Plus. V tem primeru nas bo sodelujoči partner obvestil o uporabi posebne ponudbe, vključno s pripadajočimi podatki (npr. čas, količina, lokacija).


Če se v okviru storitve Lidl Plus ponujajo posebne ponudbe za pogodbe, sklenjene z našimi sodelujočimi partnerji, bomo od njih prejeli vaše kontaktne podatke (npr. naslov e-pošte in številko mobilnega telefona), da bomo lahko posebno ponudbo pravilno dodelili vašemu računu.


Podatke o uporabi ponudb partnerjev uporabljamo za določanje vaših interesov, kot je opisano zgoraj, in za prikazovanje prilagojenega oglaševanja.


Pravna podlaga za to je člen 6(1)(b) Splošne uredbe o varstvu podatkov, tj. zgoraj navedene podatke obdelujemo na podlagi pogodbenega razmerja med vami in nami.


Prejemniki/kategorije prejemnikov

Če uporabljate ponudbe partnerjev prek storitve Lidl Plus, partnerju pošljemo le informacijo, da ste uporabnik storitve Lidl Plus, da vam lahko partner dodeli ustrezno ponudbo.

3.9 E-mobilnost


Nameni obdelave podatkov/pravne podlage

Za začetek postopka polnjenja na polnilni postaji Lidl se morate najprej identificirati s storitvijo Lidl Plus. Če v storitev Lidl Plus še niste vnesli naslova, vas bo storitev Lidl Plus prosila za naslov za izdajo računa, da bo mogoče izvesti plačilo. Med postopkom polnjenja bomo glede na vašo številko stranke obdelali naslednje podatke:

  • datum postopka polnjenja,
  • količina polnjenja (kWh),
  • moč polnjenja (kW),
  • začetek in konec postopka polnjenja (čas),
  • vrsta uporabljenega vtiča za polnjenje.

Podatke o uporabi polnilnih postaj uporabljamo za določanje vaših interesov, kot je opisano zgoraj, in za prikazovanje prilagojenega oglaševanja.


Pravna podlaga za to je člen 6(1)(b) Splošne uredbe o varstvu podatkov, tj. zgoraj navedene podatke obdelujemo na podlagi pogodbenega razmerja med vami in nami.


Prejemniki/kategorije prejemnikov

Če v storitvi Lidl Plus v okviru storitve e-mobilnost izberete polnilno postajo in vtič, bomo vaše osnovne podatke za namene obdelave postopka polnjenja posredovali družbi Lidl Slovenija d.o.o. k.d. Pravna podlaga za to posredovanje podatkov je člen 6(1)(b) Splošne uredbe o varstvu podatkov.

3.10 Lidl Pay


Nameni obdelave podatkov/pravne podlage

Kot uporabnik storitve Lidl Plus lahko svojo kreditno ali debetno kartico po želji registrirate v naši mobilni plačilni storitvi „Lidl Pay“ in plačila (npr. v poslovalnicah Lidl) udobno opravljate s svojo mobilno končno napravo. Za registracijo in uporabo storitve Lidl Pay morate vnesti številko svoje kreditne ali debetne kartice, kodo CVV/CSV in datum poteka veljavnosti kartice. Ti podatki se v šifrirani obliki vnesejo in shranijo neposredno v sisteme naše plačilne platforme, ki so certificirani za PCI-DSS in PCI 3DS. Da bi zagotovili, da ste dejansko imetnik kreditne/debetne kartice, se vaši podatki primerjajo s podatki podjetja, ki je izdalo kartico.


Če je bila registracija v storitev Lidl Pay uspešna, nam plačilna platforma kot potrditev pošlje žeton. Ta žeton nato povežemo z vašim uporabniškim računom.


Pravna podlaga za to je člen 6(1)(b) Splošne uredbe o varstvu podatkov, tj. zgoraj navedene podatke obdelujemo na podlagi pogodbenega razmerja med vami in nami.


Prejemniki/kategorije prejemnikov

Ko v poslovalnici Lidl uporabite Lidl Pay, se podatki o vaši kreditni ali debetni kartici za obdelavo plačil posredujejo ustrezni družbi skupine Lidl, ki podatke obdeluje za lastne namene (npr. za obveznosti davčnega preverjanja).


Da bi lahko izvedli postopek plačila v skladu s pravnimi določbami Direktive (EU) 2015/2366 („direktiva o plačilnih storitvah na notranjem trgu“), veljavnimi nacionalnimi izvedbenimi predpisi in Delegirano uredbo (EU) 2018/389, s pomočjo naših ponudnikov storitev izmenjujemo določene informacije (npr. podatke o vas, transakciji in vašem plačilnem vedenju) tudi z vašo banko ali organom, ki je izdal vaše plačilno sredstvo (npr. vašo debetno ali kreditno kartico).


Ta obdelava se izvaja na podlagi člena 6(1)(b) Splošne uredbe o varstvu podatkov (izvršitev plačila) in člena 6(1)(c) Splošne uredbe o varstvu podatkov (izpolnitev zgoraj navedenih zakonskih obveznosti).


Da bi preprečili goljufije, v postopku registracije, predhodne avtentikacije in plačila obdelujemo vašo številko mobilnega telefona in jo posredujemo ponudniku plačilnih storitev. Pravna podlaga za to je člen 6(1)(f) Splošne uredbe o varstvu podatkov, pri čemer je naš zakoniti interes preprečevanje goljufij.

4. Katerim drugim uporabnikom posredujemo vaše osebne podatke?

4.1 Pregled


Poleg primerov, navedenih v točkah 3.1 do 3.13, bomo vaše osebne podatke posredovali brez vaše predhodne privolitve le, če je to zakonsko dovoljeno. To velja na primer, če:

  • imamo zakonit interes za posredovanje vaših osebnih podatkov za upravne namene v okviru skupine Lidl ter ne prevladajo vaše pravice in interesi glede varstva vaših osebnih podatkov v smislu člena 6(1)(f) Splošne uredbe o varstvu podatkov

ali

  • kot obdelovalce podatkov uporabljamo tretje osebe, ki smo jih skrbno izbrali in pogodbeno zavezali, da vaše osebne podatke obdelujejo izključno v skladu z našimi navodili.


4.2 Posredovanje podatkov v skupini Lidl


Podatki, navedeni ob registraciji, bodo posredovani znotraj skupine Lidl za notranje upravne namene, vključno s skupno podporo strankam.


Morebitno posredovanje osebnih podatkov upravičuje naš zakoniti interes za posredovanje podatkov za upravne namene znotraj naše skupine (člen 6(1)(f) Splošne uredbe o varstvu podatkov).

4.3 Prenos uporabnikom v tretjih državah


V določenih okoliščinah bo morda treba vaše osebne podatke prenesti uporabnikom v tretji državi ali več tretjih državah zunaj Evropske unije (EU)/Evropskega gospodarskega prostora (EGP).


Komisija EU je za nekatere tretje države s sklepom o ustreznosti potrdila, da imajo raven varstva podatkov, ki je primerljiva s Splošno uredbo o varstvu podatkov. Pregled tretjih držav s sklepom o ustreznosti je na voljo tukaj. Za ponudnike storitev s sedežem v ZDA to velja le, če so certificirani v skladu z okvirom za varstvo zasebnosti podatkov med EU in ZDA.


Če sklepa o ustreznosti ni, prenos zagotovimo z drugimi ukrepi. To so lahko na primer zavezujoča poslovna pravila, standardne pogodbene klavzule Evropske komisije, certifikati ali priznani kodeksi ravnanja.


Če ni navedeno drugače, se prenos v tretjo državo izvede na podlagi sklepa o ustreznosti ali enega od zgoraj navedenih ukrepov. Če imate kakršna koli vprašanja, se obrnite na našo pooblaščeno osebo za varstvo podatkov ( točka 2).

5. Kako dolgo hranimo vaše osebne podatke?


Vaše osebne podatke izbrišemo ali anonimiziramo takoj, ko jih ne potrebujemo več za navedene namene. Praviloma vaše osebne podatke hranimo ves čas vašega sodelovanja v storitvi Lidl Plus. Če ste 24 mesecev neaktivni ali aktivno izbrišete svoj račun Lidl Plus, vas bomo obvestili o nameravanem izbrisu. Izbris imate možnost preklicati s ponovno prijavo v 72 urah. Če je treba vaše podatke hraniti dlje časa zaradi zakonsko določenih rokov hrambe ali zaradi zavarovanja, uveljavljanja ali izvrševanja pravnih zahtevkov, bomo vaše podatke hranili tudi po izbrisu vašega računa. Podatki bodo shranjeni le toliko časa, kolikor je zakonsko dovoljeno.






Če 24 mesecev ne uporabljate storitve Lidl Pay, bodo podatki, zbrani v okviru te funkcije, in sama funkcija izbrisani. Nato se lahko kadar koli ponovno registrirate za storitev Lidl Pay.


Vse osebne podatke, ki nam jih boste posredovali v okviru poizvedb storitev za stranke, bomo izbrisali ali anonimizirali najpozneje 90 dni po končnem odgovoru. Izkušnje so pokazale, da po 90 dneh običajno ni več poizvedb. Če uveljavljate svoje pravice kot posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, bodo vaši osebni podatki shranjeni še 3 leta po prejemu končnega odgovora kot dokaz, da smo vam zagotovili celovite informacije in da so bile zakonske zahteve izpolnjene.


Dnevniške datoteke, v katerih beležimo vaše interakcije s storitvijo Lidl Plus (npr. vaša registracija, ponastavitev gesla itd.), hranimo do 90 dni.

6. Katere pravice imate v zvezi z obdelavo vaših podatkov?


V skladu s členom 15(1) Splošne uredbe o varstvu podatkov imate pravico zahtevati brezplačne informacije o osebnih podatkih, ki se hranijo o vas.


Če so izpolnjene zakonske zahteve, imate tudi pravico do popravka (člen 16 Splošne uredbe o varstvu podatkov), izbrisa (člen 17 Splošne uredbe o varstvu podatkov) in omejitve obdelave (člen 18 Splošne uredbe o varstvu podatkov). Če ste nam posredovali obdelane podatke, imate pravico do prenosljivosti podatkov v skladu s členom 20 Splošne uredbe o varstvu podatkov.


Če se obdelava podatkov izvaja na podlagi člena 6(1)(e) ali (f) Splošne uredbe o varstvu podatkov, imate pravico do ugovora v skladu s členom 21 Splošne uredbe o varstvu podatkov. Če ugovarjate obdelavi podatkov, se bo obdelava nadaljevala le, če lahko dokažemo nujne zakonite razloge za nadaljnjo obdelavo, ki prevladajo nad vašim interesom za ugovor. Ugovor lahko kadar koli pošljete na naslov infofon@lidl.si.


Če obdelava podatkov temelji na privolitvi v skladu s členom 6(1)(1)(a) ali členom 9(2)(a) Splošne uredbe o varstvu podatkov, lahko privolitev kadar koli prekličete z učinkom za naprej, ne da bi to vplivalo na zakonitost predhodne obdelave.


Prav tako imate pravico vložiti pritožbo pri nadzornem organu za varstvo podatkov. Pristojen je nadzorni organ za varstvo podatkov v zvezni deželi, v kateri prebivate ali v kateri ima upravljavec sedež.

Za ogled PDF datoteke potrebujete Adobe Acrobat Reader.