Pogoji sodelovanja

1. Izvajalec promocije

Družba Lidl Stiftung & Co. KG, Stiftsbergstraße 1, 74172 Neckarsulm, Nemčija (v nadaljnjem besedilu: »LIDL«) organizira promocije z nazivom »Kolo sreče«, »Kolo sreče-Povrnjen nakup« in »Srečka Plus« « (v nadaljevanju skupaj »promocije«), ki so na voljo samo registriranim uporabnikom aplikacije Lidl Plus (glejte https://www.lidl.si/c/lidl-lidl-plus/s10020556) in razdelek Pomoč v aplikaciji Lidl Plus.

2. Sodelujoči

V promocijah lahko sodelujejo vse fizične osebe, ki izpolnjujejo naslednje pogoje:

  • oseba je registriran uporabnik aplikacije Lidl Plus in si lahko aplikacijo Lidl Plus prenese prek aplikacije App Store, Google Store ali Google Play,
  • oseba je državljan Republike Slovenije,
  • oseba je stara najmanj 18 let,
  • oseba je sprejela pogoje sodelovanja promocije (strinjanje s pogoji se poda s tem, ko posameznik digitalno zavrti »Kolo sreče«, »Kolo sreče-Povrnjen nakup ali podrgne »Srečko Plus«).

3. Sodelovanje

3.1 Splošni pogoji

Promocije potekajo od 01.02.2025 dalje do preklica v vseh Lidlovih poslovalnicah v časovnih obdobjih, ki so za posamezno promocijo razvidna v Lidl Plus aplikaciji in/ali oglasnih sporočilih.

Za sodelovanje v promocijah se posameznik med postopkom plačila na blagajni identificira kot registriran uporabnik aplikacije Lidl Plus, kar naredi s skeniranjem digitalne kartice Lidl Plus.


O tem, da lahko zavrti Kolo sreče oz. podrgne Srečko Plus, bo posameznik samodejno obveščen po opravljenem nakupu preko aplikacije Lidl Plus.

Promocije se ne prikažejo ob nakupu izključno naslednjih izdelkov: tobačni izdelki, revije, Lidlove vrednostne kartice, začetna in nadaljevalna mleka v prahu.

Po poteku veljavnosti posamezne promocije, ta samodejno ne bo več prikazana in v sami promociji posamezniku ne bo več mogoče sodelovati.

Posameznik lahko večkrat sodeluje v promociji. Za ponovno aktivacijo promocije mora med enim in drugim nakupom miniti minimalno 1 ura.

3.1. Promocija Kolo Sreče

Z izbiro promocije »Kolo Sreče« se pojavi kolo, ki ga je možno zavrteti s klikom na ekran telefona. Po končanem vrtenju se prikaže pridobljeni kupon, ki se bo shranil v zavihek »Kuponi« v aplikaciji Lidl Plus. Če bo dobitek / kupon še vedno veljaven, se lahko med naslednjim nakupom unovči. Pri tem je potrebno upoštevati pogoje za vnovčenje kuponov iz 4. člena teh pogojev.

Vsako polje »Kolesa sreče« vsebuje nagrado. Nagrade so naključne. Na voljo so v obliki odstotkovnega popusta na določene izdelke (10 % do 100 % - brezplačni izdelek itd.).

Kupon, ki jo posameznik prejme v sklopu promocije »Kolo sreče« ima omejeno obdobje veljavnosti (obdobje je v kuponu ustrezno navedeno) in bo v aplikaciji Lidl Plus v zavihku »Kuponi« viden oz. shranjen zgolj toliko časa.

3.2 Promocija Kolo sreče- Povrnjen nakup

Z izbiro promocije »Kolo Sreče- Povrnjen nakup« se pojavi kolo, ki ga je možno zavrteti s klikom na ekran telefona. Po končanem vrtenju se prikaže pridobljeni kupon, ki se bo shranil v zavihek »Kuponi« v aplikaciji Lidl Plus. Če bo dobitek / kupon še vedno veljaven, ga lahko posameznik med naslednjim nakupom unovči. Pri tem je potrebno upoštevati pogoje za vnovčenje kuponov iz 4. člena teh pogojev

Vsako polje »Kolesa sreče- Povrnjen nakup« vsebuje nagrado. Nagrade so naključne. Na voljo so v obliki:

  • kupona z dobroimetjem v višini zneska opravljenega nakupa, pri čemer se v vrednosti opravljenega nakupa ne upoštevajo sledeči izdelki, katerih vrednost je od zneska odšteta: tobačni izdelki, revije, Lidlove vrednostne kartice, začetna in nadaljevalna mleka v prahu;
  • kupona v obliki odstotkovnega popusta na določene izdelke (10% do 100 % - brezplačni izdelek itd.).

V primeru, da posameznik pridobljenega kolesa sreče v aplikaciji v določenem roku veljavnosti s klikom na ekran ne zavrti (promocije ne aktivira), po poteku roka le ta iz aplikacije izgine in naknadna aktivnost za pridobitev nagrade ni mogoča. V praksi to pomeni, da obstaja možnost, da bo v času posamezne promocije »Kolo Sreče- Povrnjen nakup« posledično podeljenih manj kuponov z dobroimetjem v višini zneska opravljenega nakupa.

Kupon, ki ga posameznik prejme v sklopu promocije »Kolo sreče-povrnjen nakup« ima omejeno obdobje veljavnosti (obdobje je v kuponu ustrezno navedeno) in bo v aplikaciji Lidl Plus v zavihku »Kuponi« viden oz. shranjen zgolj toliko časa.


3.3. Promocija Srečka Plus

Z izbiro promocije »Srečka plus« se pojavi polje za digitalno »drgnjenje« srečke skupaj z obvestilom, da z drgnjenjem polja sodelujoči sprejema pogoje sodelovanja, do katerih vodi tudi priložena povezava. Po končanem drgnjenju srečke se prikaže pridobljeni kupon, ki se bo shranil v zavihek »Kuponi« v aplikaciji Lidl Plus. Če bo dobitek / kupon še vedno veljaven, ga lahko posameznik med naslednjim nakupom unovči. Pri tem je potrebno upoštevati pogoje za vnovčenje kuponov iz 4. člena teh pogojev.

Če polje »Srečke Plus« ni v celoti podrgnjeno, to ne razveljavi promocije, temveč je srečka do preteka veljavnosti na voljo za ponovno »digitalno drgnjenje« v Lidl Plus aplikaciji.

Vsaka Srečka Plus vsebuje nagrado. Nagrade so naključne. Na voljo so v obliki kupona z odstotkovnim popustom na določene izdelke (10 %, 20 % itd.).

Kupon, ki ga posameznik prejme v sklopu promocije »Srečka Plus« ima omejeno obdobje veljavnosti (obdobje je v kuponu ustrezno navedeno) in bo v aplikaciji Lidl Plus v zavihku »Kuponi« viden oz. shranjen zgolj toliko časa.

4. Kuponi

Popusti oz. dobroimetje bodo zmagovalcem prikazani v obliki kupona v aplikaciji Lidl Plus, za njihovo unovčenje pa veljajo naslednji pogoji:

  • Kupon se lahko unovči v vseh trgovinah Lidl, na območju Republike Slovenije.
  • Kupon je mogoče unovčiti pri naslednjem obisku trgovine, od naslednjega dne po prejemu kupona dalje.
  • Izdelki, za katere veljajo kuponi, so dobavljivi v omejenih količinah.
  • Kupon velja ob predhodni aktivaciji kupona in identifikaciji s kartico Lidl plus na blagajni.
  • Kupon je treba aktivirati in unovčiti v navedenem obdobju veljavnosti, ki je navedena na kuponu.
  • Kupon z dobroimetjem je mogoče koristiti zgolj ob nakupu, katerega skupna vrednost je enaka ali višja višini dobroimetja.
  • Dobroimetja iz kupona za nakup tobačnih izdelkov, revij, Lidlovih vrednostnih kartic, začetna in nadaljevalna mleka v prahu ni mogoče koristiti in bo nakup navedenih artiklov obračunan posebej.
  • Kupona ni mogoče prenesti na drugo osebo ali ga zamenjati za denar.
  • Fizični kuponi se ne izdajajo in se ne morejo natisniti.
  • Koriščenje dobroimetja v kombinaciji s super bonusom, senior popustom in morebitnim kuponom, ki omogoča popust na celoten nakup (monetarni kupon- dobropis Infofona) ni mogoče. Popusti se ne seštevajo.

5. Obvestilo o nagradi

Takoj, ko se Kolo sreče ustavi oz. je polje Srečke Plus v celoti podrgnjeno, bo sodelujoči o prejemu nagrade v obliki kupona obveščen preko aplikacije Lidl Plus.

6. Odgovornost

Vsak sodelujoči v promociji se strinja in potrjuje, da družba LIDL ni in ne more biti odgovorna za kakršne koli napake, izgube ali nepravilnosti, do katerih lahko pride pri pošiljanju informacij, če so te posledica napake v prenosu ali katere koli druge napake ali opustitve, ki so posledica telekomunikacijskih težav, težav v podatkovnem prometu, preobremenitve ali internetne povezave ali katerega koli drugega razloga, ki ga ni mogoče pripisati družbi LIDL.

Družba Lidl je odgovorna za škodo, če jo zagreši namerno in zavestno ali iz hude malomarnosti.

7. Izključitve

Družba LIDL si pridržuje pravico, da od promocije izključi posameznika, ki krši pogoje, brez predhodnega obvestila. Vsi, ki sodelujejo s pomočjo prepovedanih sredstev (npr. orodij za vdor, virusov, trojanskih konjev itd.), bodo iz sodelovanja izključeni. Skupinsko, ter sodelovanje na podlagi avtomatizirane in profesionalne storitve ni dovoljeno.

8. Predhodna prekinitev

Družba LIDL si pridržuje pravico do spremembe pogojev in do prekinitve promocije brez predhodnega obvestila.

9. Davki

V navedenem primeru gre za promocijo, kjer kupec na podlagi opravljenega nakupa, evidentiranega na blagajni, pridobi popust, preko spleta v aplikaciji na njegovem telefonu in to ugodnost potem koristi pri naslednjih nakupih. Ker gre za popust/promocijo, kjer tudi vsi sodelujoči prejmejo dobitek, se v skladu s 7. točko 19. člena ZDoh-1 prejeta ugodnost ne šteje za dohodek te fizične osebe.

10. Pritožba

Pritožba ni mogoča.


Lidl Stiftung & Co. KG, 1 . 2. 2025