Splošni pogoji sodelovanja v programu Lidl Plus

Datum: oktober 2024

Različica: 2.0


Vsebina

1. Področje uporabe in razmerje do drugih predpisov

2. Pogoji za sodelovanje

3. Registracija, račun in sklenitev pogodbe

4. Predmet storitve pri uporabi storitve Lidl Plus

4.1 Prilagojene personalizirane informacije

4.2 Zbiranje in shranjevanje podatkov

4.2.1 Registracija za storitev Lidl Plus

4.2.2 Podatki iz računa Lidl Plus

4.2.3 Obiski trgovin

4.2.4 Podpora kupcem

4.2.5 Podatki o sledenju iz spletnih storitev

4.2.6 Rezervirani izdelki

4.2.7 Partnerske ugodnosti

4.2.8 E-mobilnost

4.2.9 Mobilna plačila

4.2.10 Spletna trgovina/druge digitalne ponudbe

4.2.11 Novice drugih ponudnikov storitev

4.2.12 Novice/potisna obvestila/SMS

4.2.13 Elektronski (digitalni) račun

4.3 Analiza podatkov

5. Splošne zahteve za uporabo storitve

6. Klikni in prevzemi - funkcija rezervacije

7. Obveznosti uporabnika

8. Preklic

9. Odgovornost

10. Odpoved, izbris

11. Končne določbe

1. Področje uporabe in razmerje do drugih predpisov

Ti splošni pogoji sodelovanja v programu Lidl Plus (v nadaljnjem besedilu: pogoji sodelovanja) urejajo sodelovanje v programu zvestobe Lidl Plus (v nadaljnjem besedilu: storitev). Storitev upravlja podjetje Lidl Stiftung & Co. KG (v nadaljnjem besedilu: podjetje Lidl Stiftung ali mi). Vendar ima podjetje Lidl Stiftung pravico, da za zagotavljanje storitev uporablja podizvajalce in/ali druga podjetja Lidl - Lidl Slovenija d.o.o. k.d., Pod lipami 1, 1218 Komenda(v nadaljnjem besedilu: podjetja Lidl ali Lidl). Storitev je namenjena uporabnikom (v nadaljnjem besedilu: uporabniki ali vi), ki želijo na primer prek aplikacije Lidl Plus rezervirati izdelke in/ali od Lidla prejemati personalizirane informacije o ponudbah in akcijah Lidla in izbranih sodelujočih partnerjev, ki čim bolj ustrezajo njihovim interesom. Namen uporabe storitve Lidl Plus je torej zagotoviti, da uporabniki prejmejo ustreznejše vsebine in zlasti, da jim Lidl ne pošilja informacij, ki jih ne zanimajo. Podlaga za določitev ustrezne vsebine je zlasti vedenje uporabnika pri nakupu in uporabi aplikacije v zvezi z izdelki in storitvami podjetij Lidl, kot je opisano v nadaljevanju.


Storitev je na voljo pod naslednjimi pogoji sodelovanja. Trenutno veljavne pogoje sodelovanja si lahko kadar koli ogledate na [ povezavi], jih shranite ali natisnete. Po sklenitvi pogodbe besedila pogodbe ne shranjujemo.

Aplikacijo Lidl lahko koristite tudi v okviru Lidlovih šotorskih razprodaj.


2. Pogoji za sodelovanje

Za našo storitev se lahko registrirate, če ste stari najmanj 18 let.

3. Registracija, račun in sklenitev pogodbe

Za uporabo naših storitev morate odpreti račun.

Zavezujočo ponudbo za registracijo v storitev in za uporabo funkcij storitve oddate tako, da v aplikaciji kliknete gumb „Naprej“, vnesete vse zahtevane podatke, uporabniško ime in geslo za svoj račun (v nadaljnjem besedilu: prijavni podatki) ter kliknete gumb „Registriraj se“ (v nadaljnjem besedilu: ponudba). S to ponudbo ne boste imeli nobenih stroškov. Dokler ne kliknete gumba „Naprej“, lahko registracijo kadar koli prekličete ali spremenite podatke, ki ste jih navedli, tako da izbrišete, dopolnite ali popravite podatke v različnih poljih ali zaprete aplikacijo Lidl. Med postopkom registracije morate potrditi svojo številko mobilnega telefona; v ta namen vam bomo poslali SMS s potrditveno kodo. Brez potrditve številke mobilnega telefona postopka registracije ni mogoče nadaljevati.

Po končanem postopku registracije lahko kadar koli spremenite podatke, ki ste jih navedli v osebnem računu.

Po prejemu vaše ponudbe za sklenitev pogodbe vam bomo na e-poštni naslov, ki ste ga navedli ob registraciji, poslali potrdilo o prejemu ponudbe (v nadaljnjem besedilu: potrditev naročila). Ta potrditev naročila predstavlja tudi naš sprejem ponudbe (v nadaljnjem besedilu: sklenitev pogodbe) in vsebuje povezavo za potrditev. Storitev lahko uporabljate takoj, ko prejmete potrditev naročila.

Ker storitev zagotavljamo prostovoljno in brezplačno, imamo pravico v posameznih primerih zavrniti odprtje računa brez navedbe razloga.

E-poštni naslov in številka mobilnega telefona, ki ju navedete, ne smeta biti povezana z drugim računom. Prepovedano je tudi navajanje e-poštnega naslova, številke mobilnega telefona ali drugih kontaktnih podatkov, ki ne pripadajo vam, zlasti ne tako imenovanih e-poštnih naslovov za enkratno uporabo. Svoje podatke za dostop morate hraniti na varnem. Omogočanje dostopa do vašega računa drugim osebam je prepovedano.

Vsaka interakcija s podjetjem Lidl, ki poteka prek vašega računa, bo pripisana vam. To velja tudi, če so tretje osebe delovale prek vašega računa in uporabljale vaš račun zaradi vašega krivdnega ravnanja. Dolžni ste nas nemudoma obvestiti o vsaki nepooblaščeni uporabi vašega računa in spremeniti svoje podatke za dostop, če opazite kakršen koli znak, da vaš račun uporablja tretja oseba.


Za storitev Lidl Plus se lahko registrirate na naslednje načine:

• prek naše aplikacije Lidl,

Po končani registraciji vam bo samodejno dodeljena številka kupca. Račun lahko v napravah z operacijskim sistemom Android uporabljate le, če je na napravi nameščen brskalnik Google Chrome.


4. Predmet storitve pri uporabi storitve Lidl Plus

To poglavje 4 velja le za uporabo storitve Lidl Plus. „Uporaba storitve Lidl Plus“ v smislu teh pogojev sodelovanja pomeni uporabo aplikacije Lidl Plus od prve prijave z vašim računom Lidl Plus, ki je lahko samodejna po uspešni registraciji. Za uporabo funkcije Klikni in prevzemi – funkcija rezervacije, velja poglavje 6. Upoštevajte, da lahko celoten obseg storitve uporabljate le, če uporabljate aplikacijo Lidl Plus. Če ne uporabljate aplikacije Lidl Plus, vam funkcija Klikni in prevzemi (funkcija rezervacije) ne bo na voljo.


4.1 Prilagojene personalizirane informacije


Namen te storitve je predvsem pošiljanje najustreznejših informacij ali njihov prikaz v spletnih storitvah, ki so relevantne za vas, ter – kolikor je mogoče – prilagajanje Lidlovih ponudb in storitev vašim potrebam.

Sodelovanje v storitvi Lidl Plus je brezplačno.

S storitvijo Lidl Plus lahko uživate v raznovrstnih storitvah, prilagojenih vašim potrebam. Te med drugim vključujejo ponudbe, posebej prilagojene vašim potrebam in željam, sodelovanje v nagradnih igrah ter popuste in posebne akcije. Za ta namen bomo poskušali prepoznati vaše interese in želje v zvezi z izdelki in storitvami, ki jih ponuja Lidl. Lidl si pridržuje pravico, da ponudbe v okviru Lidl Plus količinsko omeji.


4.2 Zbiranje in shranjevanje podatkov


Podatke, navedene v tem poglavju, uporabljamo kot podlago za določanje ustreznih ponudb za vas.

4.2.1 Registracija za storitev Lidl Plus


V okviru postopka registracije zahtevamo naslednje osnovne podatke o strankah: ime, priimek, datum rojstva, e-poštni naslov, številko mobilnega telefona in geslo. Po želji lahko navedete tudi naziv in spol. Za lažjo prijavo lahko aktivirate tudi funkcijo „Ostani prijavljen“. Po aktiviranju funkcije se v brskalnik vaše naprave namesti trajni piškotek (za 12 mesecev), ki zagotavlja, da vas račun ob naslednjem dostopu prepozna. Ta piškotek lahko kadar koli izbrišete v nastavitvah brskalnika.

Če se registrirate v povezano spletno storitev, ne da bi se pred tem registrirali v drugo spletno storitev, boste samodejno vzpostavili račun Lidl Plus. Če ste se že registrirali v drugo spletno storitev, ki je povezana z vašim računom Lidl Plus, se lahko v drugo spletno storitev, povezano z aplikacijo Lidl Plus, preprosto prijavite z obstoječimi prijavnimi podatki. Če bodo podjetja Lidl v prihodnosti ponudila nove spletne storitve, boste lahko tudi te uporabljali z računom Lidl Plus. Za posamezne spletne storitve lahko veljajo dodatni pogoji uporabe. Funkcija enotne prijave Lidl Plus vam zagotavlja medportalno identiteto, ki jo prepoznajo in preverijo povezane spletne storitve ter jo lahko upravljate prek računa Lidl Plus. Račun Lidl Plus vam omogoča pregled, dostop, upravljanje in popravljanje podatkov iz različnih spletnih storitev na enem mestu. V računu Lidl Plus so shranjeni vaši osnovni podatki o kupcu in informacije ter osnovni podatki o kupcu in informacije, ki ste jih vnesli pri uporabi drugih spletnih storitev. Tako si lahko na enem osrednjem mestu v svojem računu ogledate vse osnovne podatke o kupcu, prijavne podatke, prostovoljno posredovane informacije o življenjskem slogu in interesih iz razdelka „O meni“, informacije o shranjenih načinih plačila in zgodovini nakupov in naročil. Po potrebi bodo vaši podatki pri uporabi določenih ponudb poslani ustrezni spletni storitvi, da se omogoči čim bolj enostavna uporaba zadevne spletne storitve in po potrebi izvedba ustrezne transakcije.

Pri uporabi storitve Lidl Pay prek aplikacije Lidl Plus lahko za vse spletne storitve aktivirate tako imenovano dvofaktorsko avtentikacijo. Po aktivaciji dvofaktorske avtentikacije boste ob vsaki prijavi v svoj račun morali vnesti še potrditveno kodo, ki jo boste prejeli na številko mobilnega telefona ali e-poštni naslov, ki ste ga navedli ob registraciji.

Če dvofaktorske avtentikacije ne želite več uporabljati, jo lahko kadar koli deaktivirate v aplikaciji Lidl Plus ali napravo označite za zaupanja vredno. V tem primeru storitve mobilnega plačevanja Lidl Pay ne boste mogli več uporabljati.

4.2.2 Podatki iz računa Lidl Plus


Če ste v svojem računu Lidl Plus prostovoljno navedli določene informacije o svojem življenjskem slogu, svojih osebnih okoliščinah in interesih, lahko podjetja Lidl te informacije zbirajo in uporabijo tudi v okviru različnih spletnih storitev (zlasti za prikazovanje prilagojenih ponudb).

4.2.3 Obiski trgovin


Če se med obiskom trgovine identificirate na blagajni, , zabeležimo trgovino, ki ste jo obiskali, izdelke, ki ste jih kupili, po vrstah, količinah in cenah, kupone, ki ste jih unovčili, skupni znesek bona, povprečni znesek računov v določenem časovnem obdobju, pogostost nakupov ter čas plačila in vrsto uporabljenih plačilnih sredstev.


Na blagajni se lahko aktivno identificirate z digitalno kartico kupca ali s številko mobilnega telefona, ki ste jo navedli ob registraciji. Kuponi v storitvi Lidl Plus se upoštevajo pri plačilu na blagajni le, če ste jih prej aktivirali v aplikaciji v razdelku „Kuponi“.


Na blagajni se lahko aktivno identificirate bodisi z digitalno kartico kupca. Kuponi v storitvi Lidl Plus se upoštevajo pri plačilu na blagajni le, če ste jih prej aktivirali v aplikaciji pod »Kuponi«.

4.2.4 Podpora kupcem


Če se obrnete na službo podjetja Lidl Slovenija za podporo kupcem, bomo uporabili podatke, ki jih navedete v zvezi s tem.

4.2.5 Podatki o sledenju iz spletnih storitev


Če ste privolili v obdelavo podatkov o sledenju v spletnih storitvah za uporabo v aplikaciji Lidl Plus, bomo te podatke uporabili tudi za določitev, katere ponudbe so za vas primerne.

V zvezi s tem glejte naš pravilnik o zasebnosti.

4.2.6 Rezervirani izdelki


Če izdelke rezervirate prek aplikacije Lidl Plus in jih nato kupite v trgovini, zbiramo tudi podatke o vaši uporabi naše storitve Klikni in prevzemi (rezervacije) in kupljenih izdelkih.

4.2.7 Partnerske ugodnosti


V aplikaciji Lidl boste imeli občasno, na primer v okviru akcij s popusti, možnost prejemanja posebnih ponudb sodelujočih partnerjev. Na splošno te ponudbe vsebujejo generično ali individualizirano identifikacijsko številko (v nadaljevanju: promocijska koda), ki jo dodeli partnersko podjetje in ki jo morate predložiti ali ki se odčita, ko unovčite kupon pri sodelujočem partnerju. Pri nekaterih ponudbah se morate namesto s promocijsko kodo identificirati kot kupec Lidl Plus s kodo QR ali svojo Lidl digitalno kartico kupca. Kuponi niso naša ponudba; prejem in uporaba teh ponudb sta zato izključno predmet pogojev in informacij o varstvu podatkov zadevnega sodelujočega partnerja. Zato lahko sodelujoči partner ponudbe občasno spremeni in/ali odstrani. Partnerska podjetja nas obveščajo o unovčenju kuponov, bonov, promocijskih kod itd. Če funkcija „Partnerske ugodnosti“ vsebuje zunanje povezave (hiperpovezave) do spletnih mest tretjih oseb, je za te povezane spletne strani odgovoren izključno zadevni upravljavec te spletne strani.

Če vam bo v okviru storitve Lidl Plus odobrena posebna ponudba za sklenitev pogodbe za storitve naših partnerjev, nam bodo slednji posredovali vaše kontaktne podatke (e-naslov in številko mobilnega telefona), da lahko posebno ponudbo pravilno dodelimo vašemu računu.

4.2.8 E-mobilnost


Prek aplikacije Lidl Plus imate tudi možnost uporabe polnilnih postaj družbe Lidl Slovenija d.o.o. k.d.(v nadaljnjem besedilu: upravljavec). Za nakup električne energije je potrebna sklenitev ustreznih pogodb s ponudnikom mobilnostnih storitev. Za začetek postopka polnjenja z aplikacijo Lidl Plus se morate na ustrezni polnilni postaji identificirati z aplikacijo Lidl Plus in začeti postopek polnjenja. Pred začetkom postopka polnjenja priključite svoje električno vozilo na polnilno mesto in izberite želeno polnilno mesto v aplikaciji Lidl Plus.

Ti pogoji ne veljajo za nakup električne energije in uporabo polnilnih mest. Namesto tega veljajo samo posebni pogoji zadevnega ponudnika mobilnostnih storitev.

4.2.9 Mobilna plačila


Splošno

Aplikacija Lidl Plus vam omogoča dostop do storitve mobilnega plačevanja (v nadaljnjem besedilu: storitev Lidl Pay), kjer se lahko registrirate s svojo kreditno ali debetno kartico in na različnih plačilnih mestih (npr. na blagajni itd.) kupljene izdelke ali storitve enostavno plačate z mobilno napravo. Za to storitev lahko uporabljate kreditne in debetne kartice Visa, Mastercard in Maestro. Vendar je uporaba funkcije mobilnega plačevanja zato izključno predmet pogojev in informacij o varstvu podatkov ustreznega ponudnika plačilnih storitev. Zahtevana registracija v aplikaciji Lidl Plus poteka v zaščitenem okolju.

Postopek registracije kartice

V Lidl Pay lahko shranite več kreditnih/debetnih kartic. Preden prvič dodate kartico, morate ustvariti osebno dostopno kodo. Ta koda dostopna koda ni enaka kodi PIN vaše kreditne kartice, zato lahko določite poljubno kodo. Če uporabljate druge postopke avtentikacije, lahko veljajo tudi pogoji uporabe in pravilniki o zasebnosti zadevnih ponudnikov (npr. v zvezi s funkcijami TouchID ali FaceID podjetja Apple). Ko opravite začetno registracijo kartice ali dodate več kartic, boste preusmerjeni na varno spletno mesto ponudnika plačilnih storitev za registracijo kartice v aplikaciji Lidl Plus. Tukaj lahko vnesete zahtevane podatke (številko kartice, veljavnost, verifikacijsko številko kreditne kartice (CVV2)). Ko v obrazcu potrdite registracijo, se po preverjanju podatkov pri ponudniku plačilnih storitev ustvari tako imenovani žeton; ta žeton se shrani v vašem profilu stranke Lidl Plus. Ta žeton je identifikator, ki ne vsebuje podatkov o kartici in ga uporablja samo ponudnik plačilnih storitev za dodelitev registrirane kartice vaši kreditni ali debetni kartici med transakcijo.

Če je registracija kartice uspešna, nam bo ponudnik plačilnih storitev poleg žetona poslal prvih šest ali osem številk (odvisno od dolžine identifikacijske številke banke) in zadnje štiri številke vaše kartice ter datum poteka veljavnosti kartice in jih dodelil vašemu profilu kupca Lidl Plus.

Koraki plačilnega postopka

Ko odprete svojo digitalno kartico Lidl Plus, lahko z drsnikom določite, da želite na blagajni uporabiti mobilno plačevanje. Ta nastavitev se ohrani, dokler je znova ne spremenite. To ne velja za plačevanje na polnilni postaji ali za digitalne storitve. Če ste izbrali mobilno plačevanje, morate pred vsako plačilno transakcijo vnesti dostopno kodo, da ustvarite digitalno kodo. Ta koda velja 15 minut. Po 15 minutah boste morali ustvariti novo dostopno kodo.

Med postopkom plačila se žeton, ki se uporablja za identifikacijo vaše kreditne kartice, pošlje ponudniku plačilnih storitev skupaj z zneskom, ki ga je treba plačati, in drugimi podatki, specifičnimi za transakcijo. Ko ponudnik plačilnih storitev potrdi transakcijo, je vaš nakup izdelkov ali storitev zaključen in prejeli boste račun z ustreznimi podatki o transakciji s kartico kot pri vseh drugih nakupih izdelkov ali storitev s kreditno ali debetno kartico.

Naši ponudniki storitev za izvedbo postopka plačila v skladu z zakonskimi določbami Direktive (EU) 2015/2366 (PSD 2), veljavno nacionalno zakonodajo o prenosu in Delegirano uredbo (EU) 2018/389 vaši kreditni instituciji ali uradu, ki je izdal vaše plačilno sredstvo (kot je debetna ali kreditna kartica), omogočimo, da s pomočjo naših ponudnikov storitev izvede avtentikacijo stranke in predhodne analize tveganja, da oceni potrebo po taki avtentikaciji stranke. S tem je zagotovljeno, da plačilno sredstvo uporabljate vi in ne druga oseba z goljufivimi nameni. Te informacije se nanašajo zlasti na vaše osebne podatke, trenutno transakcijo in vaše prejšnje plačilne navade.

Skrbnost pri ravnanju s dostopno kodo

Zavezani ste, da (1) dostopne kode, ki ste jo nastavili za mobilno plačevanje, ne posredujete tretjim osebam, (2) jo shranite ločeno od svojega mobilnega telefona in (3) je ne shranite na primer v beležki svojega telefona.

Deaktivacija storitve Lidl Pay

Pravico, da deaktiviramo storitev Lidl Pay, imamo zlasti v naslednjih primerih:

  • če je to potrebno za zaščito naših zakonitih interesov ali zakonitih interesov ponudnika plačilnih storitev,
  • če je prišlo do zlorabe ali goljufive uporabe aplikacije Lidl Plus ali storitve Lidl Pay ali če obstaja sum zlorabe ali goljufive uporabe aplikacije Lidl Plus ali storitve Lidl Pay,

Če je storitev Lidl Pay deaktivirana, prek nje ni več mogoče izvajati plačil. O morebitni deaktivaciji storitve Lidl Pay vas bomo po možnosti obvestili pred deaktivacijo z navedbo razloga. Enako velja za ponovno aktivacijo.

Deaktivacija storitve Lidl Pay

Pravico, da deaktiviramo storitev Lidl Pay, imamo zlasti v naslednjih primerih:

  • če je bila petkrat zapored napačno vnesena dostopna koda za Lidl Pay ali datum poteka veljavnosti kreditne ali debetne kartice,
  • če storitve Lidl Pay ne uporabite več kot 24 mesecev.

Če je storitev Lidl Pay deaktivirana, prek nje ni več mogoče izvajati plačil.

Pozabljena dostopna koda

Če se ne spomnite svoje dostopne kode za Lidl Pay, jo lahko spremenite in določite novo, ne da bi pri tem izgubili vnesene podatke.

Glede na podatke o plačilu, ki ste jih shranili v storitvi Lidl Pay, morate za vnos nove dostopne kode opraviti enkratno ali dvojno varnostno preverjanje. Varnostno preverjanje lahko vključuje poizvedbo po podatkih o plačilu, potrditev številke mobilnega telefona ali poizvedbo po drugih podrobnostih, kot je datum poteka veljavnosti registrirane debetne ali kreditne kartice.

4.2.10 Spletna trgovina/druge digitalne ponudbe


Prejemamo podatke o vaši uporabi spletnih storitev ali drugih aplikacij, spletnih strani ali drugih digitalnih storitev podjetij iz skupine Lidl, kot so npr. storitev Klikni in prevzemi, spletni recepti, aplikacija Lidl Home, itd. (zlasti o izbranih in kupljenih izdelkih, informacije o načinu plačila in dostave, vaših odgovore na ankete, sodelovanju v nagradnih igrah, pogostosti nakupov, vaših podatkih o sledenju itd.) in jih, če je mogoče, dodelimo vašemu profilu, e-poštnemu naslovu ali številki kupca. Poleg tega zbrane podatke združujemo s podatki o izdelkih, ki ste jih kupili v trgovini, da vam lahko na primer zagotovimo ponudbe, ki so prilagojene vašim željam in interesom, ter vam ponudimo možnost sodelovanja v akcijah in bolje prilagodimo morebitni oglaševalski pristop za vas, zlasti v obliki novic.

4.2.11 Novice drugih ponudnikov storitev


Če privolite v prejemanje novic spletne trgovine ali drugih storitev, navedenih v prejšnjem odstavku, ki jih upravlja skupina podjetij Lidl, lahko od teh podjetij prejmemo informacije o vašem uporabniškem vedenju v zvezi s temi novicami, vključno s podatki, kot so čas odprtja novic, povezave ali področja, ki ste jih kliknili, trajanje in pogostost uporabe.

4.2.12 Novice/potisna obvestila/SMS


Zbiramo tudi podatke o vašem uporabniškem vedenju v zvezi z novicami in druge informacije, ki vam jih lahko pošiljamo kot potisna obvestila ali sporočila SMS, jih shranimo in, če je mogoče, dodelimo vaši osebi ali e-poštnemu naslovu ali številki kupca. Zbiramo podatke o času odpiranja in povezavah, ki ste jih aktivirali, področjih, ki ste jih kliknili, izdelkih, ki ste jih izbrali, času, trajanju in pogostosti uporabe.

4.2.13 Elektronski (digitalni) račun


Uporabnik z aktivno potrditvijo, k prejemanju elektronskega (digitalnega) računa (potisk gumba), soglaša s prejemanjem elektronskih (digitalnih) računov in ob identifikaciji s kartico LIDL Plus na blagajni, soglaša s tem, da zavezanec račun izda zgolj v elektronski (digitalni) obliki v skladu z veljavno zakonodajo. Za pravne osebe in fizične osebe ki opravljajo dejavnost velja, da prejmejo račun, ki je v celoti skladen po ZDDV-1 le v fizični obliki v poslovalnici in za njih prejem izključno elektronskega (digitalnega) računa ni mogoč. Uporabnik elektronski (digitalni) račun najde v aplikaciji v menijski vrstici s klikom na zavihek »Več«. Vsak račun lahko posameznik odpre posebej. Z elektronskim (digitalnim) računom je možno vračilo blaga. Uporabnik se zavezuje, da bo pristojnemu nadzornemu organu v primeru nadzora predočil elektronski (digitalni) račun, ki se nahaja v aplikaciji LIDL Plus. V primeru nedelovanja aplikacije ima uporabnik možnost kontaktirati službo za pomoč strankam, ki mu na njegovo zahtevo posreduje zadevni račun.

4.2.14 Kupon Plus/zbiralnik popustov


Če v enem mesecu dosežete določene nakupne cilje, boste nagrajeni s kuponom. Pridržujemo si pravico, da na začetku vsakega meseca občasno spremenimo vaše individualne ciljne nakupne vrednosti ter vrednost ali vrsto kuponov.

4.3 Analiza podatkov


Podatke, opisane v poglavju 4.2, združujemo v naši podatkovni bazi. Podatke ocenjujemo, da pridobimo informacije, ki bi vas utegnile zanimati, tako da vam pošiljamo ali prikazujemo le takšne informacije. Za ugotavljanje morebitnega zanimanja za izdelke uporabljamo tudi matematično-statistične metode, pri čemer upoštevamo našo ponudbo izdelkov. V ta namen vaše osebne podatke primerjamo s podatki drugih kupcev. Na podlagi te primerjave lahko nato sklepamo, kateri drugi izdelki in akcije, ki so zanimali druge kupce s podobnimi interesi, bi lahko zanimali tudi vas in druge kupce. Vendar pa Lidl ne prevzema pravne odgovornosti, da obdelava podatkov vedno poteka na opisani način. Na podlagi vašega soglasja analiziramo vašo uporabo aplikacije in profile segmentacije uporabnikov. Te informacije dodeljujemo vašemu profilu za namene oglaševanja, ki jih zajema ta pogodba. Poleg tega pridobivamo splošna spoznanja o optimizaciji naše aplikacije in uspešnosti naših oglaševalskih akcij. S tem svojim oglaševalskim partnerjem zagotavljamo statistično obdelane anonimne podatke o uspešnosti njihovih oglaševalskih akcij za obračunske namene. Naši oglaševalski partnerji teh informacij ne morejo povezati z vami (za druge prenose podatkov glejte naš pravilnik o zasebnosti za storitev Lidl Plus).

Da bi spodbudili vaše zanimanje za kategorije izdelkov, ki jih običajno ne kupujete, boste v aplikaciji Lidl Plus morda prejeli ponudbe tudi za druge kategorije izdelkov. Prav tako je za namene preizkušanja komercialnih akcij Lidl verjetno, da bodo določene skupine uporabnikov prejele različne stopnje popustov za isto kategorijo izdelkov.

6. Klikni in prevzemi - funkcija rezervacije

To poglavje 6 velja za uporabo funkcije Klikni in prevzemi. Funkcija Klikni in prevzemi je na voljo le v aplikaciji Lidl Plus.


6.1 Predmet


Funkcija Klikni in prevzemi vam omogoča, da izdelke, navedene v aplikaciji Lidl Plus, rezervirate in jih nato prevzamete v izbrani trgovini. Za to se morate najprej registrirati za storitev prek aplikacije Lidl Plus v skladu s poglavjem 3. Nekateri izdelki v naši ponudbi so na voljo le omejen čas. Zato si pridržujemo pravico, da funkcijo Klikni in prevzemi v aplikaciji Lidl Plus brez predhodnega obvestila kadar koli omejimo ali deaktiviramo.

6.2 Neobvezujoča narava funkcije Klikni in prevzemi


Funkcija Klikni in prevzemi je brezplačna in neobvezujoča. Rezervacija ne povzroči nikakršnih obveznosti sklenitve in izvršitve pogodbe, kar pomeni, da vas niti ne zavezuje k nakupu niti vam ne daje pravice do zagotovitve ali prenosa lastništva izdelkov.

6.3 Postopek uporabe funkcije Klikni in prevzemi


Funkcija Klikni in prevzemi vam v aplikaciji Lidl Plus samodejno prikaže izdelke, ki so na voljo v vaši izbrani trgovini. Če izdelki v izbrani trgovini niso na voljo, lahko izberete drugo trgovino. Rezervacijo opravite tako, da v aplikaciji Lidl Plus najprej izberete izdelek v želeni količini in ga s klikom gumba „ Klikni in prevzemi “ dodate v nakupovalno košarico. V nakupovalni košarici lahko še vedno spreminjate količino izbranih izdelkov ali jih odstranite iz nje. Rezervacija bo zaključena takoj, ko v nakupovalni košarici kliknete „Rezerviraj zdaj brez obveznosti“. Nato boste na e-poštni naslov, ki ste ga navedli ob registraciji, prejeli potrdilo o prejemu vaše rezervacije. Takoj ko bodo rezervirani izdelki v trgovini pripravljeni, da jih prevzamete, boste po elektronski pošti prejeli tudi obvestilo o prevzemu. Točen čas rezervacije izdelkov v izbrani trgovini lahko najdete v aplikaciji Lidl Plus in obvestilu o prevzemu. Podaljšanje časa rezervacije izdelkov v trgovini ni možno. Stanje svoje rezervacije lahko tudi kadar koli spremljate v aplikaciji.

6.4 Prevzem in nakup v trgovini


Za prevzem rezerviranih izdelkov se obrnite na zaposlenega v izbrani trgovini in mu sporočite številko naročila rezervacije – ki je na voljo v aplikaciji Lidl Plus, v potrditvi rezervacije ali v obvestilu o prevzemu. Nakup rezerviranih izdelkov se nato izvede s plačilom izdelkov na kraju samem, tj. na blagajni trgovine. Pogodbeni partner je podjetje Lidl, ki upravlja prevzemno trgovino.

6.5 Naknadna sprememba in preklic rezervacije


Rezervacijo lahko v celoti ali delno spremenite ali prekličete v razdelku „Vaša rezervacija“ aplikacije Lidl Plus tako, da kliknete gumb „Spremeni“ ali „Prekliči rezervacijo“. S klikom gumba „Spremeni“ bo vaša prejšnja rezervacija preklicana in vsi vaši prvotno rezervirani izdelki bodo ponovno dodani v nakupovalno košarico. Nakupovalno košarico lahko nato urejate in ponovno potrdite rezervacijo s klikom „Rezerviraj zdaj brez obveznosti“. Če rezervacije ne potrdite ponovno, ne bo rezerviran noben izdelek. Po vsaki spremembi ali preklicu rezervacije boste na e-poštni naslov, ki ste ga navedli ob registraciji, prejeli potrditveno sporočilo.

Alternativa preklicu rezervacije ali postopek, kadar preklic rezervacije tehnično ni več možen, ker rezervacija ni več v stanju „v pripravi“, je, da rezerviranih izdelkov ne prevzamete v prevzemnem roku, določenem v poglavju 6.3.

6.6 Zgodovina


Dokler je funkcija Klikni in prevzemi v aplikaciji Lidl Plus aktivna, bodo vaše rezervacije prikazane na vašem računu.

7. Obveznosti uporabnika

Uporabnik mora

• ob registraciji zagotoviti pravilne podatke in posodabljati svoj profil,

• ob spremembi številke mobilnega telefona to takoj posodobiti v aplikaciji Lidl Plus,

• hraniti geslo na varnem in ga v primeru zlorabe ali suma zlorabe spremeniti ter

• uporabljati storitev v skladu z veljavnim pravom.

Vašo številko mobilnega telefona uporabljamo predvsem za to, da vas identificiramo kot pooblaščenega lastnika računa Lidl Plus. Zato je še posebno pomembno, da je vaša sedanja številka mobilnega telefona vedno shranjena v aplikaciji Lidl Plus. Le tako lahko zagotovimo, da lahko kadar koli dostopate do svojega računa Lidl Plus, tudi če pozabite geslo, in da nepooblaščene tretje osebe ne morejo dostopati do vašega računa Lidl Plus, če spremenite številko mobilnega telefona.


8. Preklic

8.1 Pravica do preklica


To pogodbo imate pravico preklicati v 14 dneh brez navedbe razloga. Preklicni rok je 14 dni od dneva sklenitve pogodbe.

Če želite uveljaviti svojo pravico do preklica, nas morate o tem obvestiti na naslov

Lidl Stiftung & Co. KG

  • Stiftsbergstraße 1, 74167 Neckarsulm
  • Telefon: 01 888 92 72
  • E-naslov: varstvopodatkov@lidlplus.si


z jasno izjavo (npr. s pismom, poslanim po pošti, telefaksu ali elektronski pošti) o vaši odločitvi o preklicu te pogodbe. Za to lahko uporabite priloženi vzorec obrazca odstop od pogodbe, vendar to ni obvezno. Za upoštevanje preklicnega roka zadostuje, da obvestilo o uveljavljanju pravice do preklica pošljete pred iztekom preklicnega roka.

8.2 Posledice preklica


Če prekličete to pogodbo, vam bomo brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, ko smo prejeli vaše obvestilo o preklicu te pogodbe, povrnili vsa plačila, ki smo jih prejeli od vas, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov, ki so nastali zaradi vaše izbire vrste dostave, ki ni najcenejša vrsta standardne dostave, ki jo ponujamo). Za to povračilo bomo uporabili enaka plačilna sredstva, kot ste jih uporabili pri prvotni transakciji, razen če je z vami izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru vam ne bomo zaračunali stroškov tega povračila.

Če ste zahtevali, da se storitve začnejo v preklicnem roku, nam morate plačati razumen znesek, ki ustreza deležu že opravljenih storitev do trenutka, ko ste nas obvestili o uveljavljanju pravice do preklica te pogodbe, v celotnem obsegu storitev, predvidenih v pogodbi.

8.3 Obrazec za odstop od pogodbe


PRENESITE SI OBRAZEC

Za ogled PDF datoteke potrebujete Adobe Acrobat Reader.

9. Odgovornost

Upravljavci posameznih spletnih storitev so izključno odgovorni za zagotavljanje svojih storitev. Podjetje Lidl ni odgovorno za kakršne koli zahtevke, ki bi iz tega izhajali. Enako velja za druge prispevke neodvisnih tretjih oseb, kot je ponudnik internetnih storitev.

Neomejeno odgovarjamo za naklep in hudo malomarnost ter za škodo, ki je posledica izgube življenja, telesne poškodbe ali škode za zdravje.

V primeru manjše malomarnosti odgovarjamo le za kršitve bistvenih pogodbenih obveznosti. Bistvena pogodbena obveznost v tem smislu je obveznost, katere izpolnitev omogoča pravilno izvršitev pogodbe in na katero se lahko pogodbeni partner zato redno zanaša. V tem primeru je odgovornost omejena na značilno in predvidljivo škodo v času sklenitve pogodbe.

Omejitve odgovornosti veljajo v korist naših zaposlenih, zastopnikov in pomočnikov pri izvajanju obveznosti.

Kakršna koli naša odgovornost za garancije, ki so izrecno označene kot take, in za zahtevke na podlagi zakona o odgovornosti za izdelke, ostane nespremenjena.

Za vse ostalo je naša odgovornost izključena.


10. Odpoved, izbris

Uporabnik ima pravico brez navedbe razlogov kadar koli prekiniti sodelovanje z aktiviranjem funkcije „Izbriši uporabniški račun“. Tudi podjetje Lidl Stiftung lahko sodelovanje odpove kadar koli brez navedbe utemeljenega razloga. Podjetje Lidl Stiftung lahko prekine sodelovanje zlasti, če uporabnik krši določbe teh pogojev sodelovanja. Do razjasnitve zadevnih incidentov se lahko uporabniški podatki blokirajo. Zlasti si pridržujemo pravico do izbrisa računa Lidl Plus v primeru lažnih podatkov. Pravica strank do izredne odpovedi iz utemeljenega razloga ostaja nespremenjena.


11. Končne določbe

Pogodbeni jezik je slovenščina.

Evropska komisija zagotavlja spletni portal za reševanje sporov na povezavi https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL. Vendar nismo dolžni in nismo pripravljeni sodelovati v postopku reševanja sporov pred arbitražnim odborom potrošnikov.

Stranki si bosta vse spore prizadevali reševati sporazumno in na miroljuben način.

V kolikor to ne bo mogoče, je za odločanje o vseh sporih iz okvirne ali individualne pogodbe ali v sporih v zvezi s temi pogodbami izključno pristojno sodišče po sedežu družbe Lidl Slovenija, uporablja se slovensko pravo.


Lidl Plus - Splošni pogoji uporabe

Za ogled PDF datoteke potrebujete Adobe Acrobat Reader.