
Imeti lasten stil je tvoja prednost. Je tvoj edinstven podpis. Biti unikaten je odraz tvoje osebnosti. Zavzemi prostor s svojim stilom. Obleci samozavest. Nosi sebe. Nosi, kar te osrečuje. Svoje barve. Svoj “zato”. Vsak si zasluži (za)čutiti svoj trenutek “vse imam”.
Pridi po svoj kos iz kolekcije #VseImam na Pop-Up dogodek
Zgodba kampanje #VseImam se ne bo končala le na modni pisti. Na Lidlovem Pop-Up dogodku v Ljubljani boste lahko prejeli čisto svoj kos iz Lidlove kolekcije. Kako? Pridite na dogodek, z dogodka objavite fotografijo z oblačili kolekcije #VseImam na svojih družbenih omrežjih in prejmite svoj kos. Obljubljamo tudi glasbeni utrip, zanimive goste, iskren pogovor in še kaj. Splača se priti.
Lidl oblačila na LJFW s sporočilom in odmevom
Na LJFW - Ljubljana Fashion Weeku smo se predstavili s kolekcijo oblačil #VseImam, ki spodbuja svobodo, sprejemanje različnosti in pogum, da ostanemo zvesti sebi, ne le na področju mode. Moda ni le trend, ampak priložnost za izražanje lastne osebnosti, kjer je vsak slog dobrodošel. Želimo ustvariti prostor, kjer je vsakdo sprejet, kjer lahko izrazi svojo identiteto in obleče svoje (ali pa Lidlove) barve. Želimo biti sinonim za svobodno izbiro – za modo, ki osvobaja, ne omejuje.
Batista Cadillac x #VseImam
Vsak si zasluži začutiti svoj #VseImam – skozi oblačila in skozi glasbo. Zato smo združili moči s priljubljeno slovensko soul in funk glasbeno skupino Batista Cadillac, ki je napisala himno kampanje z naslovom Vse imam. Pesem poudarja pomen sprejemanja ne glede na to, kako se oblačimo, živimo in kaj nas v življenju veseli, ter spodbuja sprejemanje drugačnosti in enakosti. Oglej si video spot kampanje #VseImam, v katerem ima glavno vlogo tudi Lidl kolekcija #VseImam.

Zakaj kampanja #VseImam?
V času, ko blagovne znamke oblačil vse prepogosto določajo status, želimo v Lidlu Slovenija prepoznavati in podpirati tisto, kar ljudje resnično cenijo v življenju: varnost, zanesljivost in uresničevanje njihovih sanj. Ustvarjati želimo prostor, kjer vsak lahko najde nekaj zase – na svoj način ter v skladu s svojim življenjskim slogom in osebnostjo. Zato smo zasnovali ozaveščevalno kampanjo #VseImam, preko katere predstavljamo kolekcijo Lidlovih oblačil, ki v sebi nosi močno sporočilo o sprejetosti in izražanju lastne identitete. Z opazno znamčenimi Lidlovimi kosi ne želimo primarno ustvarjati modnega trenda, ampak odpirati prostor za svobodo izražanja.
Sprejemanje sebe in svoje edinstvenosti
Barviti Lidlovi kosi oblačil so tukaj za dialog. Za pisano ali enobarvno. Za vse, ki želite nositi sebe in ne pričakovanj drugih. Kampanja #VseImam vas spodbuja, da odvržete predsodke in v modi ne vidite zgolj statusa, temveč platno za izražanje, kjer je vsaka kombinacija dobrodošla in kjer lahko ustvarjate prostor za uresničevanje vaših sanj.
