
Še naprej slavimo raznolikost, svobodo izražanja in tvoj edinstven slog. Dogodek, ki je združil modo, trende, glasbo in ustvarjalnost, je obiskovalcem ponudil priložnost, da doživijo Lidlovo modno kolekcijo na čisto poseben način - in del nje odnesejo tudi domov. Hvala vsem, ki ste ustvarjali prostor brez predsodkov.
Za vse, ki skozi modo izražajo svojo identiteto, smo v središču Ljubljane za en dan odprli vrata ekskluzivnega Lidlovega Pop-Up dogodka, na katerem so se skozi ves dan prepletali moda, glasba in trendi. Brez vas pa dogodek ne bi bil tako barvit, zato hvala vsem, ki ste ste ustavili in z nami delili svoj edinstven stil. Poleg predstavitve oblačil iz kolekcije #VseImam, ki ste jih lahko prejeli v zameno za objavo na družbenem omrežju, na voljo pa so bili tudi kozmetični izdelki Lidlove lastne blagovne znamke Cien. Za piko na i ste z nami delili svoj #VseImam trenutek v dinamični foto aktivaciji in tako dodali svoj košček v mozaik kampanje #VseImam.

Hej, zgodba se še ni zaključila!
Deli svoj #VseImam trenutek! Vabimo te, da se oblečeš v svoje – ali Lidlove barve in svoje kombinacije deliš z nami preko družbenih omrežij. Označi nas v objavi, da lahko pogledamo tvoje barve in edinstvenost.
Lidl oblačila na LJFW s sporočilom in odmevom
Na LJFW - Ljubljana Fashion Weeku smo se predstavili s kolekcijo oblačil #VseImam, ki spodbuja svobodo, sprejemanje različnosti in pogum, da ostanemo zvesti sebi, ne le na področju mode. Moda ni le trend, ampak priložnost za izražanje lastne osebnosti, kjer je vsak slog dobrodošel. Želimo ustvariti prostor, kjer je vsakdo sprejet, kjer lahko izrazi svojo identiteto in obleče svoje (ali pa Lidlove) barve. Želimo biti sinonim za svobodno izbiro – za modo, ki osvobaja, ne omejuje.
Batista Cadillac x #VseImam
Vsak si zasluži začutiti svoj #VseImam – skozi oblačila in skozi glasbo. Zato smo združili moči s priljubljeno slovensko soul in funk glasbeno skupino Batista Cadillac, ki je napisala himno kampanje z naslovom Vse imam. Pesem poudarja pomen sprejemanja ne glede na to, kako se oblačimo, živimo in kaj nas v življenju veseli, ter spodbuja sprejemanje drugačnosti in enakosti. Oglej si video spot kampanje #VseImam, v katerem ima glavno vlogo tudi Lidl kolekcija #VseImam.

Imeti lasten stil je tvoja prednost. Je tvoj edinstven podpis. Biti unikaten je odraz tvoje osebnosti. Zavzemi prostor s svojim stilom. Obleci samozavest. Nosi sebe. Nosi, kar te osrečuje. Svoje barve. Svoj “zato”. Vsak si zasluži (za)čutiti svoj trenutek “vse imam”.
Zakaj kampanja #VseImam?
V času, ko blagovne znamke oblačil vse prepogosto določajo status, želimo v Lidlu Slovenija prepoznavati in podpirati tisto, kar ljudje resnično cenijo v življenju: varnost, zanesljivost in uresničevanje njihovih sanj. Ustvarjati želimo prostor, kjer vsak lahko najde nekaj zase – na svoj način ter v skladu s svojim življenjskim slogom in osebnostjo. Zato smo zasnovali ozaveščevalno kampanjo #VseImam, preko katere predstavljamo kolekcijo Lidlovih oblačil, ki v sebi nosi močno sporočilo o sprejetosti in izražanju lastne identitete. Z opazno znamčenimi Lidlovimi kosi ne želimo primarno ustvarjati modnega trenda, ampak odpirati prostor za svobodo izražanja.
Sprejemanje sebe in svoje edinstvenosti
Barviti Lidlovi kosi oblačil so tukaj za dialog. Za pisano ali enobarvno. Za vse, ki želite nositi sebe in ne pričakovanj drugih. Kampanja #VseImam vas spodbuja, da odvržete predsodke in v modi ne vidite zgolj statusa, temveč platno za izražanje, kjer je vsaka kombinacija dobrodošla in kjer lahko ustvarjate prostor za uresničevanje vaših sanj.

